V současném digitalizovaném světě je konkurenční výhodou dlouhodobě udržitelný růst firem propojený s kontrolou interních procesů a finančních výsledků. Jako součást důsledného manažerského plánování se automatizace firemních procesů v podobě ERP systémů propojených s marketingovou automatizací ukázala jako nevyhnutelnou základnou pro udržitelný růst, plánování zákaznického i produktového portfolia a také efektivního využívání firemních prostředků. Na tomto dvoudenním semináři vám bude představen koncept CRM – řízení vztahů se zákazníky v malém a středním podniku. Bude propojen s tím, jak efektivně využívat digitální manažérské nástroje ve společnosti a také se budeme bavit o problematice implementace a kompatibility jednotlivých SW nástrojů.
PhDr. Martina Švecová
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Estonská 500/500
101 00 Praha 10
2 150 Kč bez DPH (2 602 Kč s DPH)
Bc. Kateřina Šindlerová
tel.: (+420) 255 785 726, (+420) 778 429 803
e-mail: katerina.sindlerova@vsfs.cz
Univerzita s nejlepší značkou
Vysoká škola finanční a správní (VŠFS) získala také pro rok 2023 prestižní ocenění Business Superbrands.