banner 1
banner 2

Master of Real Estate

Staň se mistrem realitního oboru!

  • Chceš poznat know-how špičkových makléřů?
  • Zajímají tě postupy prodeje ve specializovaných oblastech realitního procesu?
  • Chceš nabízet komplexní péči klientům související s prodejem nemovitostí?
  • Potřebuješ prohloubit své znalosti v daňové a právní oblasti?

Proč studovat MRE?

  • 78 výukových témat - 10 praktických workshopů - celkem 106 hodin výuky
  • Získáš dovednosti, které dělají z dobrých makléřů skvělé
  • Vyučuje tým zkušených realitních makléřů připravených předat ti své zkušenosti
  • Program je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) pro pracovní činnost Realitní zprostředkovatel

Pro koho je MRE určen?

  • Pro zkušené realitní makléře s orientací na realitním trhu

Jaká témata přednášek a workshopů tě čekají?

  • Pokročilý marketing a public relations
  • Práce s daty na realitním trhu
  • Obchodování zatížených nemovitostí
  • Právní průšvihy
  • Developerské projekty a oceňování nemovitostí
  • Komerční nemovitosti
  • Luxusní nemovitosti
  • Obchodní dovednosti v realitním prostředí
  • AML, GDPR v realitách
  • Hypoteční úvěry
  • Myšlení úspěšných makléřů
  • Praktická část studia

Kdy?

6. 3. - 29. 5. 2025

  • týdně čtvrtek 9:00 – 16:30 (výjimka 28.4. 2025 kdy je výuka v pondělí a výuka se nekoná ve státní svátky 1.5. a 8.5.2025)
Přihlásit se

Kde?

Vysoká škola finanční a správní
Estonská 3/500
Praha 10 – Vršovice

Za kolik?

23.900 Kč bez DPH

  • Včetně materiálů k výuce
  • Diplom + osvědčení

 

Akční cena do 5.12.2024

Zakončení programu:

  • Zkouškou před komisí
  • Úspěšní absolventi obdrží osvědčení o absolvování a diplom M.R.E.

Lektoři

Těší se na tebe tým zkušených lektorů - úspěšných realitních makléřů - připravených předat ti své zkušenosti.

Bc. Josef Kříženecký
garant vzdělávacího programu MRE

V realitách působí již od roku 1996. Vedle klasické realitní činnosti se specializuje na prodej nových bytů, prodej developerských projektů a investice do nemovitostí. Současně  svoji kvalifikaci rozšířil i o zkoušku ČNB pro zprostředkování úvěrů. Tedy jako jeden z mála realitních makléřů je schopen řešit nákup nemovitosti, včetně zajištění financování prostřednictvím úvěru. Během své činnosti získal  řadu ocenění i na mezinárodní úrovni. Kromě práce realitního makléře působí také jako lektor a zkušební komisař akreditovaný MMR pro certifikaci realitních makléřů.

Mgr. Ilona Bímová

Mgr. Ilona Bímová
HR manažer

Ilona Bímová je kvalifikovaný HR profesionál a akreditovaný HR manažer s více než 25-letými pracovními zkušenostmi. Vystudovala Přírodovědeckou fakultu Karlovy Univerzity v Praze a studium si rozšířila o sociální psychologii na Filozofické fakultě. Od roku 2003 je také akreditovaný rodinný terapeut a od roku 2008 nezávislý mediátor. V letech 2003-2004 byla členkou českého týmu v mezinárodním projektu „Young Women´s Leadership Institute“. Svou pracovní kariéru zahájila jako terapeut a vedoucí centra v neziskovém sektoru. Dlouhodobě působí jako lektor a interní kouč. Po dokončení výcviku mediace se věnuje také mediační činnosti. V oblasti řízení lidských zdrojů má rozsáhlé zkušenosti ve všech oblastech personalistiky, a to především na manažerských pozicích. Bohaté zkušenosti získala jak ve středně velkých společnostech, tak i v nadnárodních korporacích, kde zastávala a dodnes zastává především strategické role. Má zkušenosti i jako krizový manažer.

Radka Bubeníčková

Radka Bubeníčková
integrální kouč

Pracuje jako koučka, mentorka, lektorka, mediátorka a konzultantka. Specializuje se na manažerský koučink, osobní koučink, work-life balance a leadership. Má 13 let zkušeností z manažerské pozice v korporacích (GE Money, Home Credit, Burda Praha) a 3 roky vedla soukromou stomatologicko-dermatologickou kliniku v centru Prahy. V současné době pořádá s klienty týmové workshopy na téma motivace, integrace a spolupráce týmů. Pomáhá najít smysl a poslání firmy a aplikovat hodnoty firmy do každodenní práce s klientem. Je lektorkou prodejního rozhovoru a soft skills dovedností.

Ing. David Bureš, EFP

Ing. David Bureš, EFP
majitel, investiční a realitní specialista

Má za sebou 20 let praxe se specializací na investiční nemovitosti. Od roku 1999 působí v oblasti financí a nemovitostí. Začínal na klasických hypotékách a postupně začal úvěry více kombinovat s investičním poradenstvím. Vybudoval tak firmu, která se zaměřuje na investory do nemovitostí a poskytuje komplexní poradenství, tedy od přípravy plánu, vyhledávání nemovitosti, přes hypotéku, přípravu bytu, pronájem až po správu. Nyní již spravuje nemovitosti za více jak 2 mld.

Ing.  David Eim

Ing. David Eim
specialista na hypotéky

V oblasti financí se pohybuje již přes dvacet let. Působil během této doby na pozicích napříč celou bankovní sférou. Postupně se jeho kariérní cesta vyprofilovala pro oblast hypotečních úvěrů, a proto bylo dalším přirozeným krokem zahájení spolupráce s největším hypotečním specialistou v ČR, společností GEPARD FINANCE. Tato spolupráce trvá již osm let. Od roku 2017 zastává v GEPARD FINANCE pozici místopředsedy představenstva. Kromě oblasti hypotečních úvěrů se zajímá o vývoj a analýzy českého hypotečního trhu, baví ho programování a oblast IT bezpečnosti.

Ing. Mgr. Josef Eim

Ing. Mgr. Josef Eim
nemovitostní podnikání

Josef Eim zodpovídá za rozvoj nemovitostního podnikání, strategii skupiny ČMN na finančních trzích a hledání investičních příležitostí. Dříve působil v několika zahraničních i českých investičních fondech. Vystudoval magisterský obor Právo a právní věda na Právnické fakultě a obor Finance na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Dále studoval v zahraničí na London School of Economics and Political Science.

Mgr. Ondřej Fráňa

Mgr. Ondřej Fráňa
ředitel firmy COMPLY F&L

Ondřej Fráňa je absolventem Právnické fakulty Univerzity Palackého (2004). Má dlouholeté zkušenosti s vnitřní kontrolou ve finančních institucí, když působil jako ředitel oddělení compliance a vnitřního auditu u obchodníka s cennými papíry a investiční společnosti v ČR. V roce 2010 založil společnost COMPLY, která nabízí poskytovatelům finančních služeb externí výkon compliance a vnitřního auditu. Ondřej Fráňa se specializuje na oblast compliance a vnitřního auditu u poskytovatelů investičních služeb, investičních společností, pojišťovacích zprostředkovatelů a platebních institucí.

Ing. Ondřej Fukal

Ing. Ondřej Fukal
Co-Head of Asset Services CEE

Ondřej se pohybuje na nemovitostním trhu více jak 28 let a má velké zkušenosti z mnoha oblastí property a facility managementu. V průběhu své kariéry pracoval jak v technicky orientovaných facility management společnostech, tak v agentském sektoru. Ondřej je známý místním soukromým investorům i mezinárodním institucionálním klientům. Vystudoval ČVUT v Praze, Fakultu strojního inženýrství. V současné době je odpovědný za vedení týmů správy nemovitostí v České republice a také v regionu střední Evropy na pozici Co-Head of Asset Services CEE. Ondřej vede tým 100 profesionálů zabývajících se všemi oblastmi správy nemovitostí včetně správy nájemních vztahů, reportingu a podvojného účetnictví. Jeho tým zajišťuje vysoce kvalitní služby ve správě nemovitostí z různých sektorů – správu obchodních center stejně jako kancelářských budov a logistických projektů.

Ing. MSc. Karel  Klečka MRICS

Ing. MSc. Karel Klečka MRICS
Senior Director Capital Markets Europe

Karel Klečka má 15 let zkušeností z oblasti nemovitostí. Působil v několika realitně poradenských společnostech včetně zkušenosti na pozici vedoucího oddělení oceňování nemovitostí v mezinárodní společnosti DTZ. V roce 2015 byl spoluzodpovědný za založení a řízení Patria investiční společnosti, a.s., kde se věnoval problematice realitních fondů a fondů kvalifikovaných investorů. Karel je absolvent ČVUT Praha a Sheffield Hallam University. Od roku 2010 je členem Royal Institution of Chartered Surveyors sdružující přední odborníky v real estate.

Mgr. Magda Kohoutková

Mgr. Magda Kohoutková
 

Expertka a pověřenkyně pro ochranu osobních údajů, rovněž se specializuje na oblast compliance a whistleblowingu. Ochraně osobních údajů se věnuje již od roku 2006, Má zkušenosti s implementací procesů ochrany osobních údajů před i po GDPR, jakož i s dohledem nad dodržování legislativy a veškerých procesů v této oblasti. V několika významných společnostech byla a je odpovědnou osobou pro komunikaci s Úřadem pro ochranu osobních údajů a zodpovídá za výsledek prováděných kontrol. Díky tomu má skvělou schopnost vidět implementaci, nastavení procesů a odpovědností v rámci ochrany osobních údajů a compliance z vnitřku organizace a poskytnout nejen právně perfektní řešení, ale sladit potřebnou legislativu s businessem. S problematikou implementace GDPR a s poskytováním služeb pověřence pro ochranu osobních údajů má Magda komplexní praktické zkušenosti, neboť se již řadu let věnuje consultingu a výkonu služeb pověřence pro široké spektrum velkých korporací, středních a menších společností, ale i veřejných institucích. Vykonává též funkci příslušné osoby podle směrnice EU na ochranu oznamovatelů v několika společnostech. Magda je též občasnou přednášející v Akademii Havel Partners a na odborných konferencích (Právo ve veřejné správě, Legislativní fórum).

Tomáš Oplíštil

Tomáš Oplíštil
obchodní ředitel skupiny, člen investičního výboru fondu REALIA FUND SICAV, a.s.

Od roku 1997 je aktivní v oboru real estate a od roku 2004 se v rámci své profesní dráhy téměř výhradně zaměřuje na shopping centra a retail parky (akvizice, pronájmy a správa, financování, management). V minulosti působil v manažerských pozicích na řadě projektů velkých nákupních center, nákupních pasáží nebo retail parků v České republice nebo na Slovensku. Ve fondu REALIA FUND SICAV, a.s. je odpovědný za distribuci a zastřešuje péči o celé nemovitostní portfolio. Své zkušenosti uplatňuje také jako člen investičního výboru fondu.

Mgr. Jiří Paták

Mgr. Jiří Paták
Digital innovation & data in finance

Je profesionálem z oblasti finančního trhu, realit a technologií. Po studiích na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy a v irském Limericku zamířil do Goldman Sachs v New Yorku. Po návratu do Česka získával první zkušenosti v projektu bezrealitky.cz. V roce 2009 založil a poté 9 let vedl srovnavač finančních produktů ChytryHonza.cz. Po prodeji svého podílu na jaře 2019 se věnuje investicím a rozvoji digitálních služeb. Do jeho portfolia patří společnosti EMA data, LUSQ a Patron GO.

Ing. Petr Sefzig

Ing. Petr Sefzig
spoluzakladatel a jednatel Findiga

Stál u zrodu myšlenky transformace peněžního trhu v oblasti spotřebitelských úvěrů na základě kontaktních půjček mezi lidmi a firmami a je spoluzakladatel a jednatel společnosti Findigo. Pracuje na vytvoření služeb a produktů, které zefektivní zaběhnuté postupy a přinesou klientům nové možnosti na poli finančních a realitních služeb. Nejvyšší míru odbornosti považuje v oblasti distressed assets, zejména pro oblast valuace, financování a efektivního zpeněžení. Přednášel například na první celoevropské P2P konferenci v Praze.

JUDr. Lukáš Slanina

JUDr. Lukáš Slanina
advokát, partner

Lukáš Slanina je advokát specializovaný na právní podporu realitních kanceláří a makléřů. Je autorem knižního komentáře k realitnímu zákonu, pravidelně školí právo pro realitní makléře a vede seminář realitního práva na právnické fakultě v Olomouci. Jeho tým v advokátní kanceláři ARROWS zpracuje přes 2000 realitních obchodů ročně a řešil stovky sporů mezi makléři a klienty.

Bc. Martin Tesárek

Bc. Martin Tesárek
partner realitní společnosti

Má za sebou více než 10 letou historii v realitním oboru. Začínal v roce 2010 ve svých 22 letech na pozici řadového realitního makléře. Díky své kreativitě a chuti dělat věci jinak byl jedním z prvních, kteří začali v České republice natáčet k prodávaným nemovitostem videoprohlídky (2014). Za dobu svého působení prodal více než 500 nemovitostí. Od roku 2020 působí v Keller Williams, kde má z pozice regionálního ředitele na starosti vzdělávání makléřů a business development.

Peter Vajdík

Peter Vajdík
kouč předních manažerů na realitním trhu

Je považován za „trenéra realitní elity“ ze Slovenska. Patří mezi česko-slovenskou špičku v oblasti managementu, leadershipu a koučingu. Je také vyhledávaným koučem ředitelů nadnárodních společností. Díky dlouholetým zkušenostem a výjimečným lektorským schopnostem patří jeho tréninky mezi ty, které manažery posouvají do jiné dimenze řízení. Účastníci čerpají z jeho školení ještě dlouhé roky po jejich absolvování.

Ing. Vladimír Vaněk

Ing. Vladimír Vaněk
výkonný ředitel Poski.com

Vladimír Vaněk je majitelem IT společnosti a před 20 lety se rozhodl podnikat v IT oboru, kde měl mít na starosti obchod. Dnes na pozici výkonného ředitele celou firmu vede. Vystudovaný ekonom na VŠB v Ostravě a táta dvou malých kluků se nyní věnuje především řízení své společnosti se 30 zaměstnanci a rozvoji produktů pro realitní kanceláře. Zde má firma Poski.com bohaté zkušenosti a jejich produkty pomáhají více jak 3500 makléřům z více jak 500 kanceláří.

Zakončení programu:

osvědčení M.R.E.

Vzdělávací program je zakončen zkouškou před komisí, popis praktické situace a jejího řešení. Úspěšní absolventi obdrží osvědčení M.R.E.

Místo:

Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Estonská 500/500
101 00  Praha 10

Cena:

23 900 Kč bez DPH (28 919 Kč s DPH)

Stornovací podmínky:

  • Bezplatné storno přijímáme 20 a více kalendářních dnů před termínem kurzu.
  • Při zrušení účasti v době mezi 10. a 19. dnem před konáním kurzu účtujeme storno poplatek ve výši 50%.
  • Při stornu 9 dnů a méně před konáním kurzu je nutné uhradit poplatek v plné výši.
  • Organizátor si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity kurzu.

Informace poskytuje:

Ing. Lucie Hoření
tel.: (+420) 255 785 726, (+420) 770 165 007
e-mail: lucie.horeni@vsfs.cz

vsfs.cz
Business Superbrands 2024

Univerzita s nejlepší značkou

Vysoká škola finanční a správní (VŠFS) získala také pro rok 2024 prestižní ocenění Business Superbrands.