Smluvní podmínky a organizační pokyny

Zkoušky a prezenční kurzy

Přihlášky k účasti na zkouškách a prezenčních kurzech

  • Přihlášky na zkoušky a kurzy přijímáme pouze v elektronické podobě.
  • Na vybranou zkoušku nebo kurz se můžete přihlásit registrací nejpozději týden před konáním. Později nebo v den konání, je možné se přihlásit pouze na základě telefonické konzultace a následným zasláním žádosti na e-mail v sekci Kontakty.
  • Všechny došlé přihlášky potvrzujeme v pořadí podle termínu doručení.
  • Zaslané přihlášky jsou závazné.
  • Odesláním přihlášky vyjadřujete svůj souhlas se smluvními podmínkami a organizačními pokyny.

ZMĚNY OBJEDNÁVEK A STORNOVACÍ PODMÍNKY AKREDITOVANÝCH ODBORNÝCH ZKOUŠEK (ČNB) A  PREZENČNÍCH KURZŮ

  • Odhlášení ze zkoušky nebo z kurzu přijímáme pouze zasláním informace na e-mail v sekci Kontakty.
  • Bezplatné storno přijímáme 10 a více kalendářních dnů před termínem zkoušky/kurzu.
  • Při zrušení účasti v době mezi 3. a 9. dnem před konáním zkoušky/kurzu účtujeme storno poplatek ve výši 50 %.
  • Při stornu 2 dny a méně před konáním zkoušky/kurzu je nutné uhradit poplatek v plné výši.
  • Organizátor si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity zkoušky/kurzu.

ZKOUŠKA PROFESNÍ KVALIFIKACE REALITNÍ ZPROSTŘEDKOVATEL

  • Bezplatné storno přijímáme 14 a více kalendářních dnů před termínem zkoušky/kurzu.
  • Při zrušení účasti v době mezi 3. a 13. dnem před konáním zkoušky/kurzu účtujeme storno poplatek ve výši 50 %.
  • Při stornu 2 dny a méně před konáním zkoušky/kurzu je nutné uhradit poplatek v plné výši.
  • Organizátor si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity zkoušky/kurzu.

PROFESNÍ AKREDITOVANÉ KURZY A ZKOUŠKY RES A MRE

  • Bezplatné storno přijímáme 20 a více kalendářních dnů před termínem kurzu.
  • Při zrušení účasti v době mezi 10. a 19. dnem před konáním kurzu účtujeme storno poplatek ve výši 50%.
  • Při stornu 9 dnů a méně před konáním kurzu je nutné uhradit poplatek v plné výši.
  • Organizátor si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity zkoušky.

MASTER OF FINANCIAL PLANNING

  • Bezplatné storno přijímáme 10 a více kalendářních dnů před termínem zkoušky.
  • Při zrušení účasti v době mezi 3. a 9. dnem před konáním zkoušky účtujeme storno poplatek ve výši 50%.
  • Při stornu 2 dny a méně před konáním zkoušky je nutné uhradit poplatek v plné výši.
  • Organizátor si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity zkoušky.

Distanční zkoušení

  • Bezplatné storno přijímáme 10 a více kalendářních dnů před termínem distančního termínu zkoušky.
  • Při zrušení účasti v době kratší než 10 dní před konáním distanční zkoušky je storno poplatek ve výši 100 %.

Následné vzdělávání

  • V okamžiku zakoupení balíčku následného vzdělávání či tematických videí kupující nemá nárok na vrácení peněz. Vystavení osvědčení je podmíněno dokončením celého programu zakoupeného produktu.

Online kurzy

Přihlášky k účasti na online kurzu

  • Přihlášky na online kurzy přijímáme pouze v elektronické podobě. Přihláškou vzniká smluvní vztah mezi VŠFS a zákazníkem.
  • Zaslaná přihláška je závazná, na základě přihlášky vzniká objednávka. Odesláním přihlášky vyjadřujete svůj souhlas se smluvními podmínkami a organizačními pokyny.

Změny objednávek a stornovací podmínky online  kurzů

  • Odhlášení z kurzu přijímáme pouze zasláním informace na e-mail v sekci Kontakty.
  • Bezplatné storno přijímáme 10 a více kalendářních dnů před termínem kurzu.
  • Při zrušení účasti v době mezi 3. a 9. dnem před konáním kurzu účtujeme storno poplatek ve výši 50 %.
  • Při stornu 2 dny a méně před konáním kurzu je nutné uhradit poplatek v plné výši.
  • Organizátor si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity kurzu.
  • V případě, že v průběhu zpracování objednávky nebude uhrazeno kurzovné (při platbě v rámci on-line transakce), objednávka bude zrušena a nebude brána jako platná.
  • Při nákupu kurzu přes on-line platební portál bude po ukončení kurzu účastníkovi odeslán daňový doklad  (faktura) za poplatek k danému kurzu.

Platební podmínky

  • Cena zkoušky/kurzu je v nabídce vzdělávání uváděna bez DPH.
  • Úhrada zkoušky/kurzu se provádí převodním příkazem. 
  • U platby převodním příkazem, proveďte platbu dle instrukcí a na účet uvedený v potvrzení přijetí přihlášky/zařazení ke zkousce/kurzu.

Realizace

Zkoušky a kurzy se konají v učebnách Vysoké školy finanční a správní, a.s. na níže uvedených adresách:

  • Estonská 500, Praha 10
  • Vltavská 12, Praha 5
  • ulice Pionýrů 2806, Most
  • T. G. Masaryka 541/3, Karlovy Vary

Pořizování audiovizuálních záznamů

Pořizování audiovizuálních záznamů ze zkoušek a kurzů je zakázáno. V případě nedodržení tohoto zákazu se jedná o porušení autorských práv ve smyslu ustanovení zák. č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).

Kontakty a informace

Naleznete zde.

vsfs.cz
Business Superbrands 2024

Univerzita s nejlepší značkou

Vysoká škola finanční a správní (VŠFS) získala také pro rok 2024 prestižní ocenění Business Superbrands.